Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GB

Na zaklade jakeho opravneni a podle jakeho paragrafu jste si Haidlere prevedl penize z uctu obcanskeho sdruzeni na Vas osobni ucet?

0 0
možnosti
GB

a jedna opravdu lidska prosba, pokud je jeste v tobe krev cloveka a nikoli politika. Neskryvej pred lidmi, ze jsi sam alkoholik. Jednou alkoholik , navzdy alkoholik. ty sam musis vedet, pokud si nelzes do kapes, ze nebyt vypalene slinivky, topis se v pivu jeste ted. .......... dekuji, ze nebudes skryvat sam sebe pred lidmi

0 0
možnosti
GB

Kdo vás v životě nejvíce ovlivnil?

Každý po svém, a dohromady je to nejvíce. A neber to nafoukaně, ale ze všeho

nejvíce já sám. Já si propil slinivku, já se přihlásil do konkurzu, já jsem svým

postoem a skutkama lidem buď k dobrému anebo k nedobrému vzpomínání, ke

vzteku anebo ke vztahu. Takže nejvíc asi se ovlivňuju já (potvora) sám

zaznam tveho rozhovoru

0 0
možnosti
GB

jsem zvedava jakaym zpusobem v majetkovem priznani zastupitele oduvodnis prevod peneznich prostredku z uctu Hzkara o.s na tvuj osobni transparentni ucet, asi jako vedlejsak, promin Achabe, z minulych tvych slov a slohu jsem omylem nabyla dojem , ze to delas dobrovolne, rad a ze se tim nefinancujes

https://www.fio.cz/scgi-bin/hermes/dz-transparent.cgi?pohyby_DAT_od=05.12.2012&pohyby_DAT_do=&protiucet=&kod_banky=&VS=&SS=&UID=&PEN_typ_pohybu=&smer=&castka_min=&castka_max=&ID_ucet=2500341193

jinak jen politik si asi muze dovolit to, co ty, ze svuj osobni ucet klamave uvadis jako ucet Hazkara o.s. na strankach Chewra, alespon na me to klamave pusobi, protoze ty nejsi obcanskym sdruzenim a vyjma toho, ze jsi zrejme jeho statutarni organ s nim nemas dle prava absolutne nic spolecneho, nekolikrat jsem se ptala, nekolikrat jsi mi rekl, ze je vse legalni, alespon vim, co chapat pod pojmem legalnosti z tve strany

http://www.chewra.com/keshetnew/kweb/kategorie.aspx?kid=17

0 0
možnosti
GB

prvak drzim palce v boji, druhak v duchu toho co konas si kladu otazku, zda se i tobe neozvou poskozeni a pozustali po poskozenych, aby po tobe a po pravnich nastupcich tve babicky nevymahaly skody , ktere zpusobyla ona jako kovana komunistka 50. let a agentka STB.

0 0
možnosti
GB

omluva oprava zpusobila

kdyz chces napravovat , proc nenapravit i to, co udelala treba ona, v cem je rozdil, rozdil neexistuje

0 0
možnosti
Foto

Pane Haidler. Lustrační osvědčení nelze skartovat.  Pokud jej někodo skartoval měl by být potrestán. Jeho kopie  je na NBU a veškeré dokumenty jsou založené tam. Tyto věci se podle zákona ukládají na 30 let. Pokud lustrační osvědčení a dokumenty pana Konopáska byly skartovány na pokyn ředitele, tak by měl být na hodinu vyhozen.

2 0
možnosti
JAH

Díky velmi moc za cenné info. Ověřím a když tak hned ve středu zasáhnu na zastupitelstvu. Hezké dny.

0 0
možnosti
  • Počet článků 145
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1689x
Poznáme se asi hlavně podle toho, co za náma zůstane. Moji koně : divadlo, překlad, jidiškajt, hebrejština a krásný židovský hřbitovy