Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý večer Achabe. Dnes v podvečer jsem se dověděla, že kandiduješ do parlamentu za hnutí Změna. Tímto se omlouvám, že jsem si dovolila vůbec něco namítat Tobě, jako politikovi. Zdá se, že opravdu jsi odborníkem na veškerou problematiku. Stejně ale a vážně naposledy, protože to stejně nikdy nemělo cenu a význam si dovolím naposledy tě upomenout s účtem, který prostě nemohu překousnout, protože prostě porušuješ zákon. Absolutně je mi jedno, že máš transparentní účet, na který ti chodí dary. To je tvůj problém, ty si to zdaníš a je to ok. S čím se však nemohu smířit, protože je to pro mě do jisté míry i zklamání z Tvé osoby je však to, že jsi si na tento účet převedl členské příspěvky a dary určené os Hazkara (které ty veřejně jinak nazýváš Chewrou, podle webu, ale os Chewra právně neexistuje). Cítím rovněž do jisté míry i odpovědnost za tento účet, protože sama jsem ti navrhla ať uděláš transparentní účet, bohužel mne později překvapila, co jsi vytvořil. Tedy učet, který nevlastní os, jako samostatný právní subjekt (občanský zákoník), ale účet, jehož majitel jsi ty, tedy osoba absolutně odlišná od os. Nevím, zda ti nedochází, že účet os nemůže vlastnit fyzická osoba (a neměla by si převádět ani peníze určené os do svého majetku), prostě nevím. S každým článkem apeluješ na morálku a slušné chování ostatních ale tahle Tvá akce tomu odporuje. Vím, že mnou opovrhuješ, jak jsi dal najevo tím, jak si mne popsal, ale prosím, zkus se zamyslet nad občanským zákoníkem, inspiraci hledej třeba u os Shekel (kdo je majitel transparentního účtu) a u ostatních občanských sdružení. Moc tě prosím. Hodně štěstí v politice a životě.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS