Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem volič ČSSD. Asi bych se těžko označil za srdečního voliče ČSSD. Spíš jsem voličem této strany, protože si myslím, že s jakoukoli jinou stranou by to bylo daleko horší.

Nejsem si tedy jist, jestli Vás bude můj názor zajímat, protože podle Vaší charakteristiky patřím k těm, kteří neumí přemýšlet. Nevím také, jestli jsem jednoduchý, ale podle toho, co se píše v Bibli, tak Bůh neposuzuje lidi podle jednoduchosti nebo složitosti, ale podle úplně jiných kritérií, takže to nepovažuji za důležité. Nevím také, jestli moje vzdělání náleží do kategorie nižší, protože tady máme buď základní, střední, středoškolské či vysokoškolské. Slovo "nižší" se tam nevyskytuje. Ale dá se celkem pochopit, že výrazem "jednoduchý volič s nižším vzděláním" patrně nehodláte voličům ČSSD lichotit. Jenže to nic nemění na tom, že i jednoduchý volič s nižším vzděláním může jít do nebe :) Žádné dluhy sice nemám, ale pokud vezmu vážně Kalouskovu státní složenku, pak opravdu zadlužený jsem. A pořádně. A konečně mou ochotu analyzovat můžete posoudit právě nyní.

Víte, já si nedělám iluze o našich politicích, ani o těch, jejichž stranu jsem volil. Jenže podle toho, co píšete, by měla být obžaloba, odsouzení a uvěznění Vámi popsaných politků naprostá "brnkačka". Pokud máte důkazy o jejich vinách, srdečně Vám přeji (ku prospěchu všech), abyste se Vám podařilo je odhalit a usvědčit. Myslím to vážně, protože já bych na to odvahu neměl. Ale pokud je součástí Vaší pravdy i označování voličů ČSSD přeneseně jako primitivních pitomců, pak mám právo o Vašich závěrech pochybovat. Nevím totiž, jak se dá odlišit pravdivý pamflet od nepravdivého.

Když jsem Vás viděl v televizi, například v pořadu "Sváteční slovo", vzpomněl jsem si na starozákonní verše: "Slova z úst moudrého příjemně plynou...". Není mnoho těch, kteří by dokázali hovořit o duchovních věcech tak působivě, jako Vy. Proto poněkud nechápu, proč taková paušální tvrdost k lidem, kteří se "provinili" volbou ČSSD.

Zdraví Vás "jedna potrefená husa" :)

0 0
možnosti

Jiří, to ne já, ale agentura voliče ČSSD takhle odprezentovala v rámci eurovoleb. Nemívám ve zvyku házet lidi do jednoho sáčku. Ale pochopil jsem, že jsem a) přestřelil, všichni se ihned cítí zraněni a nemají chuť si udělat jasno v tom, že jsme zraňování reprezentanty ausgerechnet socanů.  b) Ale nejde o zraňování, ale spíš o identifikaci. Někdo se identifikuje s "klubem", jiný s programem. Demagogie a likvidace kultury, oktroj, jaké divadlo se má divákům líbit a lhaní, ohledně špatného stavu města, jeho financí i  zadlužení - to podle mne není program ČSSD. To je jen strategie partičky socanů na ústeckém magorátě. První, kdo by jim měl zvednout mandle, chtít důkazy a distancovat se od nich, by měl být slušný socan, a hned potom i každý slušný člověk.

     Ale nejsem to ani já ba dokonce ani ta agentura, ale přímo dotyční reprezentatni ČSSD v ÚnL, kdo počítají s takovým voličem, o jakém je tu řeč. (Bez ohledu na partaj, se kterou se dotyčný volič identifikuje.) - Stačí-li někomu z občanů jenom to, co se píše na "linkovaném" městském webu, tedy, že kašpárci zničili divadlo (do kterého oni - reprezentanti nevložili ani kačku od roku 1995), je podle mne konzumentem  demagogie pro prostoduché :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 145
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1689x
Poznáme se asi hlavně podle toho, co za náma zůstane. Moji koně : divadlo, překlad, jidiškajt, hebrejština a krásný židovský hřbitovy