Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Odtah nebo odklon? Ale hustej …

18. 01. 2012 0:38:31
Mailed to: kraus@dpmul.cz Pane magistře, S odvolávkou na článek vi./1. smlouvy, kterou jste podepsal, s odvolávkou na aktuální datum (více než 15 dní od konce kalendářního roku) a s využitím svých práv v rámci zákona 106/99 Sb Vás žádám

1) buď (ideálně!) o poskytnutí kopie zprávy, kterou vám provozovatel nuceného odtahu v těchto dnech odevzdal, anebo o poskytnutí informace, kolik odtahů realizovala fa JVK v loňském roce celkem. S upřesněním, kolik jich z celkového počtu bylo tzv. úplných a neúplných (čl. viii.-1.)

2) o vysvětlení termínů : úplný a neúplný odtah

3) sdělení struktury (rozpoložkování) nákladů, které si za odtah vedle všimného pro firmu JVK účtuje DMPUL (oněch 740,= CZK)

Ptám se proto, že bych rád pochopil, co z celého „odtahování“ má naše město a jeho občané... Takto to již od zahájení této zvláštní akce vypadá – navzdory vašemu sdělení médiím, že spolupráce je pro vás, jakožto DPMUL výhodná, na pěkněj tunel. Uniká mi také, v čem je pro vás výhodná, v čem je výhodná pro město i pro „postižené“ majitele odtažených vozidel? Spíš to vypadá, že si někdo a s požehnáním vrchnosti „odklání“ pěkně pro sebe.

Což by nebylo nic divného, kradou všechny vrchnosti a napříč celou Evropou. Mimo jiné taky proto, že jim to tolerujeme. Ovšem s tak pobuřující nestydatostí jako u nás v Ústí (jeden by řekl : až naprosto odrzlým vyfuckováním občana) určitě ne. Ani omylem...

Nemá cenu lomit rukama, když už se tak děje (a k defenestraci stále daleko - to i ten konec světa přijde dřív!!). Pokusme se alespoň maličko poučit o logice moci.

Položme otázku: Proč se vozidla odtahují?

Zpravidla proto, že někde překážejí, že někdo prasácky zaparkuje a obtěžuje. Koho? Ostatní občany a spoluobčany anebo pouze jednu jedinou vyvolenou soukromou firmu? Zdálo by se, že logické je tvrzení: „Pochopitelně především ty ostatní – tedy občany! Firma jen pomáhá lidem slušně žít, a od pachatele přestupku si vyinkasuje své náklady!“.

Jenže v Ústí „pachatel“ zaplatí zhruba 2,500,= CZK. A dotyčná firma inkasuje 1740,= / 1350,= CZK za odtah. Co je na této skutečnosti pro Vás a firmu (jejíž vozový park je děsivý, provoz lanovky nepříliš udržitelný a navzdory slibům, že jízdné na lanovku se zdražovat nebude, stojí dnes o tři koruny více, než při jejím slavnostním otevření) tak výhodného??

Vydával snad Dopravní podnik na odtah (pokud ho provozoval) před zavedením této „daně pro přátele“ více korun, než kolik si odklání firma JVK ?

Je Vámi zmiňovaná „výhodnost“ spolupráce s JVK pouze nestoudným pohrdáním lidmi, anebo pouze stojí na podobném základě, na jakém byly pro Krajskou zdravotní „výhodně“ nakoupeny přístroje za cenu víceméně dvojnásobnou? Vysvětlete mi, prosím, jako vzdělaný člověk, manažer a výkonný ředitel společnosti, a zároveň jako spolustraník tichého zloděje myšlenek a falešného bakaláře Jana Řeřichy, jak mám rozumět jím vyslovenému argumentu, že zdražení poplatků za odtah vysoko nad republikové průměry je snahou, „citelněji potrestat neukázněné občany“.

Protože selským rozumem vzato tento páně Řeřichův výstřik a) přiznává, že v Ústí jsou odtahy skutečně předražené; b) že jsou předražené údajně proto, aby byl viník potrestán. A jsme opět na začátku. Aby byl potrestán viník, který svým sobectvím škodí komunitě, nikoli firmě JVK Transport. Tedy další z páně Řeřichových lží a výsměchů nejen logice, ale i občanům. Jenomže, má-li tento „zavedený zastupitel“ potřebu lhát (pardon – nechat se zase nachytat na hruškách lži), nezlobte se, pak v tom musí být ještě nějaké jiné čertovo kopýtko, které logika jenom tuší a které Vy, pane magistře, určitě dokážete specifikovat.

Obracím se na Vás mj. také proto, že předpokládám, že jako čistý a nezkorumpovaný člověk (a přitom člen ODS) s největší pravděpodobností propůjčíte své zkušenosti a morální kredit i kandidátce Modrých ptáčků, s níž se pokusí ohromit vysmívané občany v blížících se krajských volbách.

I já bych ODS (a nejen jí) přál, aby ve volbách dopadli, jak si po právu zaslouží. Vždyť jestli si firma JVK Transport při průměrných 130-150 měsíčně odtažených autech přijde na nějakých 250 tisíc za měsíc, je to za deset měsíců roku 2011 rovných dva a půl milionu korun. (Detaily a přesná čísla si upravíme na základě Vaší odpovědi na výše položené otázky.) Co z této částky má město, jeho občané a Váš podnik, pro nějž je tento stav podle vašich slov tak „výhodný“. A proč o takto pohodlně vydělávající firmě, jakou je váš partner JVK není ve městě slyšet jinak než v souvislosti s odtahy? Nanejvýš ještě tak v souvislosti s napojením na jméno Patrik Oulický?

A pokud naopak z této částky ani město a jeho občané nemají nic, pak se zdá, že jsou podle pana Řeřichy a jeho výstřiku „důrazněji trestáni“ i nevinní – a to taky nemá logiku. Peníze vybrané jako „trest“ anebo „pokuta“ by snad měly v první řadě prospívat těm, kdo byli přestupkem poškozeni. A firma JVK tím poškozeným rozhodně není.

Zajímalo by mne tudíž, na čem vlastně DMPUL s podnikem Kalašových tak výhodně participuje? Na odtazích anebo na odklonu?

Děkuji a přeji Vám odvahu k pravdě.

Autor: Jaroslav Achab Haidler | středa 18.1.2012 0:38 | karma článku: 22.39 | přečteno: 1473x


Další články blogera

Jaroslav Achab Haidler

Alexandrijská Sluneta

Tak už je to, přátelé docela jasné. O „Vrbák“ přijdeme. Všechny signály z majetkové i sportovní komise na městě Ústí nad Labem to potvrzují. Včetně různých prořeknutí té paní, co je sice Nechybová, ale není primátorka

28.2.2017 v 12:02 | Karma článku: 10.55 | Přečteno: 419 | Diskuse

Jaroslav Achab Haidler

Test jak víno

Jak víno průzračný, jak víno potřebný a jak víno opojný. Test odpovědnosti za mandát a test legitimity mandátu...

12.5.2016 v 22:14 | Karma článku: 13.65 | Přečteno: 517 | Diskuse

Jaroslav Achab Haidler

Zrady zvon

Ve velikém vesmíru je jedno docela maličké Město bílých límečků. Řízené dlouhá léta Modrými a Pomerančem. Jinak se to v něm koalí všechno úplně stejně, jako všude na světě. Nic nového pod sluncem.

11.5.2016 v 1:49 | Karma článku: 21.35 | Přečteno: 913 | Diskuse

Jaroslav Achab Haidler

Legrační nebo nebezpečný ?

Zhruba osmačtyřicet hodin poté, co ODSka volí a politicky korektně také gratuluje a tleská komunistickému mini-pohlavárovi, kterého sama navrhla , se Radim Holeček ozývá do tisku a vlastně hlavně pro tisk,

24.2.2016 v 23:54 | Karma článku: 16.41 | Přečteno: 1908 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Jan Tichý(Bnj)

Největší parkoviště v ČR – dálnice D1

Pokud po D1 nejezdíte, vnímáte jen zprávy o ní. V duchu toho, že většina zpráv je negativních, slýcháte zejména, že dálnice stojí.

23.5.2018 v 15:30 | Karma článku: 5.94 | Přečteno: 149 | Diskuse

Jan Klar

Ta, se kterou teď žiju

Pseudochlap není urážka ani nadávka nebo pokus o zesměšnění. Je to pojem, který příhodně vystihuje fenomén dnešního muže.

23.5.2018 v 12:36 | Karma článku: 15.80 | Přečteno: 709 | Diskuse

Pavel Vrba

Lidi, konečně se probuďme

Žijeme v uspěchané době, honíme se za kariérou, za zbožím ve slevě. Nestíháme. Ale rovněž jsme rezignovali na předvídání, dodržování pravidel na silnici, na chodnících, ale i jinde. A výsledek?

23.5.2018 v 12:30 | Karma článku: 18.14 | Přečteno: 726 | Diskuse

Helena Vlachová

Člověk se musí umět prodat

Dnešní svět je hlavně o obchodu o umění se prodat. Proto mi nevadí prostitutky, beru je jako ženy, které zvládají umění prodeje, dokáží komunikovat ústy i tělem, někdy zároveň obojím..

23.5.2018 v 5:45 | Karma článku: 13.52 | Přečteno: 385 | Diskuse

Martina Studzinská

Bolí tě záda? Cvič!

Přesně tohle je věta, kterou určitá ne úplně malá skupina velmi nerada slyší. Cvičit? To zavání námahou. A námahu málokdo vyhledává. Takže jsem pro sebe vyvinula návod, jak cvičit - necvičit. Dovolím si se o něj podělit.

22.5.2018 v 17:14 | Karma článku: 15.24 | Přečteno: 654 | Diskuse
Počet článků 144 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1668
Poznáme se asi hlavně podle toho, co za náma zůstane. Moji koně : divadlo, překlad, jidiškajt, hebrejština a krásný židovský hřbitovy




Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.