Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

Andyon

16. 10. 2011 10:07
je to i na původním webu zdvojené

prostě práce kvapná...ale jinak zajímavá.

0 0
možnosti
E

epifanes

15. 10. 2011 20:11
absolutně

jsem nepochopil oč v tom textu jde. Nevím jestli je to mojí únavou, ale prokousat se tím a zorientovat se, bylo pro mě nemožné. A že jsem ve svém životě zvládnul pochopit i dosti krkolomného pana Spinozu i občas velmi nesrozumitelného Kanta.

Jinak o tom, že by intelektuálové podporovali ve větší míře homosexuály, transexuály? To beru, ale i pedofily? To už bych rád viděl nějaký průzkum ...

0 0
možnosti
JAH

achabisko

16. 10. 2011 21:07
Re: absolutně

be*H

Omlouvám se, Epifane, ale dávat link na ten "hnůj", by byla nedobrá reklama a "lašon ha-ra", možná jsem to vůbec psát neměl, v tom souhlaasím. Nicméně přinejmenším tomu, že otiskne-li toto jednou za kvartál cosi jako ChristNet, má tento portál k bývalým prvotním postulátům křesťanství Didaché na hony daleko, snad rozumět lze. A jiné větší ambice jsem neměl. Omlouvám se, a vemkoncem, je to je jen článek mezi desetitísíci. Snad to vesmír nekontaminuje :o)) -acb-

0 0
možnosti
  • Počet článků 145
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1689x
Poznáme se asi hlavně podle toho, co za náma zůstane. Moji koně : divadlo, překlad, jidiškajt, hebrejština a krásný židovský hřbitovy