Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

Ansgar

3. 4. 2012 10:31
Pokrytec

Copak by pirát a vyhozený ředitel někdy volil ODS. Kdepak, židé jsou svoji postichtivostí příliš známí :-P

0 0
možnosti
S

Soros

14. 5. 2012 15:59
Re: Pokrytec

Cožpak by někdo se zdravým rozumem volil ODS (ČSSD) po všech těch skandálech co měla a co ještě bude mít, pane přiblblý Ansgare, ODS placený diskutére, antisemito.

0 0
možnosti
K

karelman

3. 4. 2012 9:03
Já jsem to neviděl,

takže vlastně ani moc nerozumím, o čem to tady je.

Ale jedna věc mi vrtá hlavou: Proč se na takové pořady díváte, když už předem lze tušit, že to  bude na nic, což se tu potvrzuje v článku a diskuzi. Vy si duši ničíte hned dvakrát: prvně když se na to díváte a pak když na to nadáváte. Proč?

Pokud jste se chtěli dívat na televizi, tak v daném čase byl např. historický dokument o gen. Moravcovi nebo filmová klasika s Harrisonem Fordem.

0 0
možnosti
JAH

achabisko

4. 4. 2012 1:25
Re: Já jsem to neviděl,

Proč se dívat? Chodíte někdy do divadla? Proč? Ne-li, pak chápu, že vás ničím dvakrát. Ale ono vidět špatné=hé herce, který navíc předstírá, že nehraje, je tak signifikantní, že mne prostě to zlo vlastně zklidní. Nechovali by se tak, kdyby jim už svíčka nehasla... A zbytek je pochopitelně v rukou nás všech (včetně jich)...

btw. - díval jsem se až po půlnoci, je docela možné, že běželo něco jiného, a byla to moje volba. Chtěl jsem vědět, co pan Kubata pronese. A nedalo mi, než komentovat, co pronesl i mezi zaťatými zuby.

Mimochodem, je to jen mžik a do vesmíru se vejdeme tak či tak :O))

0 0
možnosti
SN

kuča

3. 4. 2012 8:06
Díval jsem se........

:-)......a také jsem se bavil ! KUbata dílo! Silně se podobal Nečasovi v OVM, Mluví a mluví, žádná myšlenka z něj nevypadne. Všechno se vyřeší, víme o tom, musí to řešit soud, nechci nikomu ublížit ....prostě bla, bla bla !

0 0
možnosti
MF

falm

3. 4. 2012 6:18
Skláněvši se před moudrostí Vašeho i našeho lidu

Vaší autenticitě chybí jedna maličkost: a sice, že se auktální autentisti svých pozic přinejmenším další dva roky dobrovolně nevzdají. A těžko je k tomu někdo donutí. Natožpak Hyde Park.

1 0
možnosti
JAH

achabisko

4. 4. 2012 1:27
Re: Skláněvši se před moudrostí Vašeho i našeho lidu

To ovšem ovliním velice minimálně. Jen hledáním toho mravnějšího a případným jednáním. Nejsem příliš nadšený demonstrant a ani příliš nadšený defenestrátor. Věřím na to, (i když pro jejich setrvalé mlžení pomaličku přestávám), že důsledným kladením otázek, jestli náhodou není ten král nahý, jim jednak přeci jen znepříjemním spaní a hlavně - pokud si to sdělíme navzájem - budou najednou směšní, bez mocní a pomalu propadnou do nikam. V tom jsem patrně nenapravitelný snílek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 145
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1689x
Poznáme se asi hlavně podle toho, co za náma zůstane. Moji koně : divadlo, překlad, jidiškajt, hebrejština a krásný židovský hřbitovy