Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JAH

Avatary paní "Gabriely" na fejsu nejlépe vysvětlí, jeí zdejší smršť : 

Adéla Sobotková/  Gabriela Benedictus / Ústecká Blondýna Se Ptá / Ina Gabina / Gvurele Volná / Hana Mrkvička / Gabriela Marie  / Marie Gab Zrušit blokování / Petr Hájek Lotrinský Zrušit blokování /Hana Nováková Zrušit blokování / Eva Janova Zrušit blokování / Jan Heller Zrušit blokování / Alena Kubátová Zrušit blokování /Marie Kavalírová Zrušit blokování

0 0
možnosti
GB

jak vidim, administrator smazal muj prispevek o tom, ze se chovate, jako vnuk sve babicky, agentky stb v 50. letech, majici krev na rukou......pokud to administratorovi vadi, necht uzije svuj pocitac a vyhleda si vasi babicku ve spisech stb, jako kovanou kumunistku a udavacku! staci na to stranky pameti naroda!

0 3
možnosti
GB

ze jste si ji nepridal a jeji ciny do sveho zivotopisu? asi by to bylo od vas pokrytecke. no doufam, ze nebudete pokrytcem ve stredu na schromazdeni proti komunismu a otevrene tam povypravite o cinech sve babocky v 50. letech......pekne na tvrdo! Poucte studenty vlastnim rodem!

0 3
možnosti
GB

uz mi doslo proc me nazyvate mrtvolou- Desátek není daň. To je radost z tvorby. ERGO – pokud jedinec žije (spí, hraje pokr, jí a pije) z našetřeného, nežije. Protože

nepodniká, není kreativní. Nespolupracuje s Nebesy. Pak je především nešťastný, do jisté míry mrtvý zaživa a hlavně nekreativní,

a pak nelze dávat desátek, jako projev radosti z tvorby.

Žije-li sice z našetřeného, ale kreativně, pak to určitě nějaké byť i minimální výnosy přinese. A ty "odesátkuje". Anebo přerozdělí

pro "duši člověčiny".

A pozn.: Proto jsou čtyři židovské nové roky, aby se i v rámci desátků a prvotin mohlo postupovat jako v roce fiskálním, tedy vždy za jeden ukončený cyklus :") omluva, ze existuji, a nejsem kretivni jako vy, jsem jen vulgarni,paranoidni zrudou, jak jste mne nazval!

0 4
možnosti
GB

Kromě všech těch pomluv na mojí osobu, které samy o sobě jsou už dost na trestní oznamení. Kromě té Vaší podivné msty, kdy na představení naschvál nosíte mojí práci, a že to děláte ze zlomyslnosti a svévole dokazujete níže, jsem opomněla uvést, že jste mi před dvěma měsíci vyhrožoval tím, že se do čtvrt roku budu styďět. Má to znamenat, že, teď už do měsíce, miníte na mojí osobu zveřejnit další snůšku Vámi vykonstruovaných lží a pomluv? Mam se bát. Vám nestačí zřejmě to, co za lži jste o mě uvedl.

0 4
možnosti
GB

a to ani nemohu tady zveřejnit, co jste mi napsal, protože by systém idnes Vaší vulgaritu ihned zablokoval a vubec by ho nezajímalo, že to nejsou má slova, ale pouze cituji slova, která jste mi napsal!

0 4
možnosti
GB

byla jsem zablokována.......už jsem spam :-), jen jsem chtěla dodat, aby jste tu smrt bral tarotově u Hamlete........

0 4
možnosti
GB

Redakce iDNES.cz si nepřeje, aby se váš příspěvek objevil v diskusi, protože je v rozporu s pravidly pro diskutování na tomto serveru. Děkujeme za pochopení. Identifikační číslo nepovoleného příspěvku je: 59182536.

no nerozumím tomu, protože o blokaci psát zas můžu....takovej je život

0 4
možnosti
JAH

Máte-li pocit, že paní Gabriela píše totálně off topic, sdělte jí to, prosím, sami. Jinak to, co tady ventiluje, nemá, domnívám se, vůbec smysl komentovat. Hezké dny všem včetně stalkerů :-(

4 0
možnosti
GB

Achabe, děkuji za poučení. Proti Vám opravdu není obrany. Pokud člověk jako vy, s takovou silnou osobností, stolika známostmi a přáteli, nakydá na člověka špínu a lži, tak už prostě není možné se očistit. Dobře beru to. Nemá to prostě cenu, protože to vždy jen zvrátíte zas k pomluvě a dalšímu kydaní. No nic. Vždyť jste o mě napsal, že jsem mrtvá a nic neudělám pořádně. Tak to tak prostě zůstane. Vám přijde normální, někoho pošpinit a pak veřejně i na představení nosit na hlavě jeho práci, mě ne. Neudělala bych to, pokud bych nechtěla schválně kopat do "mrtvoly". Ale odsunuji můj názor, z historického hlediska je tahle absurdnost normální. 

No a k tomu off topic, co kdyby jste v boji proti současné vládní garnituře v Ústí a v úvahách o tom, co a jak by šlo jinak udělat vzal v potaz i tu prvotní příčinu toho všeho, což byl asi na jedné straně vejvar, ale na druhé misce i zákon o ochraně osobních údajů, který se promítá i do vítání občanků (a tedy i jejich rodných čísel)?

0 4
možnosti
GB

vz jste věděl, komu to píšete, znáte moje celé jméno i adresu..přesto jste se neštítil napsat ty lži, i když jste věděl, že mě to psychicky zdrtí....nalistujte si trestní zákoník Achabe, nevím, co ale po roce, kdy mi neustále zní ty Vaše lži v paměti a já nevěděla jak se bránit, se prostě vě mě něco zlomilo, možná proto, že mám zkušenost se šikanou, kdy jsem se naopak stáhla do sebe.......to prostě nejde, co jste napsal , budete muset veřejně policii i doložit, už je mi jedno, že se třeba totálně zničím..stále lepší než žít s těmi nepravdami , co jste o mě napsal a věděl jste , jak to se mnou zamává, což je pro mě naprosto děsivé

0 4
možnosti
GB

a jen na vysvětlenou, vaše zesměšňování mé osoby, a pomluvy začaly v době, kdy jsem Vás opozornila na to, že máte stejnou osobnost jako Václav Klaus, po kterém se tak rád vezete :-), a nebo at nepoužíváte slovník , který jste v době vrcholu politických předvolebních ambic používal. Narozdíl od Vás, a já Vám nevyčítám předka a jeho minulost v stb (pro redakci, je to tam), jen připomínám, že to v sobě máte (revoluci), moje rodina zažila jak 50.léta, kdy Váš otec vesele studoval díky mami, tak období normalizace. Jsem na některé výrazy dost alergická, protože je to prostě v mých kostech. Není potom divu, že sever dopadl jak dopadl a podobně i jáná část republůiky. V duchu stáda jste brnkal na levicové smýšlení lidí.....to lidi slyší rádi. Takže máte to, co so "i já" jen zasložíme...jako vrchol ledovce (no jste momentálně statisticky záastupcem lidu na vrcholu se vším plus a minus). Ale proč šikanování a pomluvy a lži to opravdu nevím...možná asi jste typ "kdo nejde se mnou, jde proti mě"!

0 4
možnosti
GB

No moc novinek to není. Jen jsem chtěla napsat, že ta křížová kontrola s r.č. je sice dobrej první nástřel nápadu, ale naráží na to, co je vlastně za celým tím podfukem na lidech. A to ochrana osobních údajů. Už jsem Vás na to jednou upozorňovala - proč už není celorepublikově vítání, tak jako bývalo, ale matky se hlásí sami. A kontrola přes r.č. by na to narazila, myslím, že dostatečné jsou ochrané prvky na šeku a důvěra (a nebo jen předložení nějakého průkazu k tomu)

a soukromě: prosím, aby jste jste již více nenosil mojí práci na představení Chudí v Lodži! Psala jsem to k V8m do divadla, ale asi musím očekávat stejné chování i od nich. Za Vaše šikanozní pomlouvání mé osoby, zesměšování, očerňování si myslím, že si nezasloužím další provokaci z Vaší strany v podobě veřejného nošení mé práce na Vaší hlavě (byly toho plné deníky).Ale stud od Vás čekat nemohu. Jinak k tomu ostatnímu, podávám trestní oznámení pro pomluvu, šikanu jsem kdysi zažila...už se s ní vyrovnám jinak než v dětství

0 4
možnosti
GB

jinak než veejně se proti tomu, co jste o mě napsal, proti veškeré te špíně, nepravdě a pomluvám totiž bránit nelze!

0 4
možnosti
  • Počet článků 145
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1689x
Poznáme se asi hlavně podle toho, co za náma zůstane. Moji koně : divadlo, překlad, jidiškajt, hebrejština a krásný židovský hřbitovy