Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GB

Achabe Haidlere, já se ti tady veřejně omlouvám za to, že jsem ti psala, že se chováš v případě transparentního účtu os Hazkara nezákonně, resp. proti právu. Mě teprve po dvou měsících, no považ jak dlouho to trvalo, došlo, že ty jsi se zřejmě jen rozhodl jako oprávněná osoba tak trochu zlikvidovat činnost Hazkary a převést její peníze na své jméno. A prostě udělat občanské sdružení ze sebe. Ty filuto jeden šikovnej, tak dlouho mi trvalo na to přijít, pořád jsem nechápala, proč tak zatvrzele stojíš na tom, že se chováš svobodně a zcela v pořádku. Jsi obdivuhodný, prostě tak daleko jako ty bych to nedomyslela a taky o tom svědčí ta doba, než mi vůbec došli tvé záměry, že občanským sdružením jsi teď vlastně ty sám. Měl jsi pravdu, když jsi mi napsal loni, že se budu stydět, šíleně se stydím, že jsem na to nepřišla dříve a že je vše zcela po právu, budu se muset to právo doučit. Jsi kreativní.

0 0
možnosti
GB

no a konecne mi taky doslo, ze to co jsi achabe haidlere udelal s penezi obcanskeho sdruzeni neodporuje ani zakonum cr, ani etickemu kodexu , ktery jsi podepsal, http://pro-kraj.cz/eticky-kodex/, ani slibu zastupitele, natoz pak desateru, kdyz jses ten duverivec, ktery kazdou chvilku kara jine ........opravdu se omlouvam, ze jsem nepochopila drive tvoji zatatou umanutost, kdy jsi tvrdil, ze vse je v poradku a ten ucet je ok.....

0 0
možnosti
MS

Vy byste si mohl s paní Beníškovou podat ruce. Melete páté přes deváté oba dva. :-P

0 0
možnosti
GB

NE, děkuji. S hulváty, co se honosí nálepkou zbožnosti si ruce nepodávám!Vím, že to píšu mimo rámec článku, ale soukromě se s tímhle hulvátem nelze normálně komunikovat. Achab byl během dvou měsíců několikrát upozorňován, že se chová nezákonně. O rozhodnutích, říká Achab,  platí pohnutka, v tomhle případě tedy i po upozorněních, kdy buď prásknul telefonem, nebo svévolně odpověděl, že je to ok, a že je to o svobodě, nebo Vás prostě zablokuje,svévolně porušoval a porušuje zákon. Dobrá nálepka pro politika, ať už chováním nebo svévolností v porušování zákonů. A to by si měl uvědomit, že je placen z daní, ať už jako zastupitel, jako herec (divadlo si na sebe nevydělá), překladatel divadelních textů (opět ty divadla asi nebudou financována soukromě) a nebo člověk, co vystupuje ve veřejnoprávní televizi. Je to narcistní hulvát, který káže vodu (dodržování zákonů, principů morálky a slušnosti) a přitom hltá víno. Rv!!

0 0
možnosti
GB

Achabe. Obvinovat jine z lasonovani potexkdy jsi defakto zlodejem, asi nebude ta prava cesta pohledu do vlastni duse. PS: jako narcis par exelance se neutop v narciskach.

0 0
možnosti
GB

A nebo si poradne precti pirkej avot.

0 0
možnosti
GB

Dobrý den, Achabe. Reaguji na to, co jsem už psala. Obstrouhávám od toho, že mne to jako nezaměstnanou stálo šílené peníze tě soukromě upozornit na to, že se dopouštíš něčeho nezákonného. Abstrahuji od toho,jak mne veřejně pomlouváš, nebo i soukromě (tři piva byla jen maličkost). Si na vlně veřejného soudce, kdy pociťuješ, že máš právo kritizovat, ale už nepřijímáš výtky vůči svému vlastnímu jednání a chování a já to beru, ostatně vesměs s nimi souhlasím, byť nesouhlasím s projevem, jakým svůj postoj, postoje zveřejňuješ. Abstrahuji i od hulvátství s jakým se ke mě chováš. Protože vím, že se dopuoštíš něčeho nezákonného, prostě ve své naivitě se snažím zabránit ještě většímu průšvihu, který by tě za pár let postihl a vyřešit tvé porušování zákonů ještě dokud je to s malými následky. Asi proto, že fandím Hazkaře, byť to není můj život, ale má smysl. Slíbila jsem ti, že pokud se mýlím, tak se veřejně omluvím. Protože s tebou už nemělo vzhledem k tvému chování a jednání cenu dále se snažit komunikovat a nepomohli ani veřejné (minulý blog) narážky, které tě měli probrat, aby si se zamyslel (naopak si mě opět začal pomlouvat), rozhodla jsem se k poslednímu kroku. Upozadit sebe a své vzdělání (protože mě nevěříš, jsem v pozici tvého nepřítele, nebo něčeho ještě horšího, alespoň jak mne prezentuješ) a poslat prostě dotaz přímo na Ministerstvo vnitra, naivní jednoduchý, bez výčtu toho, kde všude porušuješ zákony, jak se domnívám resp. vím, protože to není vše o svobodě (jak uvádíš a mrskneš telefonem), ale stále je tu nějaký rámec, který, byť jej porušují ostatní, by si sám neměl porušovat jako veřejný činitel. Odpověď jsem dostala. Soukromě nemá cenu vzhledem ke všemu předchozímu vůbec komunikovat. Takže jej dávám sem. Doufám, že ti tvý přátelé pomohou rozmodrchat celej ten nezákonej průšvih co tvoříš. Hodně štěstí. Omlouvám se nemusíš, po loňské zkušenosti to od tebe neočekávám, to spíše věřím v zamrnutí pekla. A hodně štěstí Hazkaře. ps: MV nevyjmenovává ty další průšvih

0 0
možnosti
GB

A odpověď ministerstva vnitra (má na starosti sdružení), celý hlavičku a podpis jsem dávat nebudu, asi nefunguji tak jako ty (a doufám, že víš , co tím myslím, každopádně jej mám v poště ale přeposlat ...ty víš):

Dobrý den,

 

k Vašemu dotazu v níže uvedené záležitosti uvádíme:

 

pokud se jedná o finanční prostředky občanského sdružení, mělo by být i toto občanské sdružení jeho majitelem a nikoliv fyzická osoba. Určená fyzická osoby má právo disponovat s finančními prostředky, ale jejich majitelem je sdružení jako celek.

0 0
možnosti
BP
  • Počet článků 145
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1689x
Poznáme se asi hlavně podle toho, co za náma zůstane. Moji koně : divadlo, překlad, jidiškajt, hebrejština a krásný židovský hřbitovy