Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mimochodem - jen mě tak napadlo - jak to, že herci považují svoje povolání za tak důležité, že jsou schopní hrát v podstatě v jakémkoli stadiu rozkladu? (Můj muž hrál dva měsíce se zlomenými kotníky, až mu zčernaly nohy, pak se zlomenými žebry, kdy měl problém se nadechnout, a po prasknutí žaludečního vředu se nechal za tři dny odpojit z kapaček a vyrazil po vlastech českých... což mi přišlo nezodpovědné, jelikož úmrtí herce na jevišti považuju z hlediska diváka za nechutné...). Kde se to bere? Je to z doby obrození, nebo je to všeobecný jev uložený hloub? Potřebují při té nezachytitelnosti okamžiku potvrzení aspoň mírou toho, co jsou schopní obětovat?

(Kdysi jsme se sešli na nějaké rodinné oslavě tři lazaři: já hekala, že mě bolej záda z osmihodinového dělání bublin (festival), teta překladatelka ze šestnáctihodinové jízdy odněkud z horoucích překladatelských pekel, a můj bratr lékař uzavřel: "Mě bolej  děsně záda, během služby jsem včera třikrát resuscitoval..." )

0 0
možnosti

Třeba to byla ta poslední kapka... Můj muž bouchání dveřmi nesnáší... ale někdy bouchne docela pěkně. Fakt nevím. Asi že pro mě Národní není to, co bývalo pro mé prarodiče (a nechci hned říct, že je to chyba toho divadla) - ale říkám si, že ti bez grácie zas třeba riskují pravidelně placené místo.

0 0
možnosti

bs*d  -- NO tak to zcela zákonitě předpokládám, jinak by to bylo už úplně cáklý ;-) Dávat výpověď a mít jistotu, že mne film a dabing, jiné scény a zdravé scény "uživí". Něco takového si o nich vůbec ani nepředstavuju ...

0 0
možnosti

Jak porazit? Drobnými činy a jejich synergickým sčítáním. Ale jinak dík za reakci :o)) -acb-

2 0
možnosti
Foto

Tato společnost se vzpamatovává z 51 let hrůzovlády. Ani teď po cca 23 letech svobody netuší, jak se chová férový člověk a natož jak se férový člověk pozná dopředu - než se mu dá funkce.

    Každý z nás vyjmenuje desítky lidí, kteří jej sejří. Kolik však vyjmenujeme lidí, kteří i v dnešní době zaslouží naši vděčnost?

0 0
možnosti

Jste jeden z lidí, kterým ve všem nerozumím,.ale věřím v poctivost jejich slov a konání.Nerozumím z toho důvodu, že nevím co znamená chucpe, že narážíte na dění, které se mně netýká, i když věřím tomu, že motýlí křídlo zaviní orkán.Nemám z divadlem nic společného. Ani jako divák. To je skutečnost. Nemám na to ani peníze, ani náladu.To ovšem není má přednost. Je to určitá slepota.Nebolí.

Ovšem rád Vás poslouchám. Provokujete,nasíráte, jste svůj.Máte názor a kupodivu věřím, že za tím názorem si budete stát v každé situaci.

Nic nového. Ale. Sám bych dal svůj život za vědomí, že tím pádem bude lépe.Asi nebudu sám.Ale jak porazit hamižnost, maloměšťáctví, lidskost?

0 0
možnosti

Jak porazit? Drobnými činy a jejich synergickým sčítáním. Ale jinak dík za reakci :o)) -acb (to patřilo Vám ;-)

1 0
možnosti
Foto

Různí lidé mají různé přístupy. Je to špatné?

1 0
možnosti

Ne, vůbec ne. Jen nekteré přístupy mají tu grácii, a jiné jsou lacinější ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS